פתח תפריט ניווט

קטגוריות ראשיות

תקנון משלוחים

1.הקדמה: ברוכים הבאים לאתר פאפי שופ המרכז הארצי לציוד ומזון לחיות מחמד. אנו מודים ומברכים אותך על בחירתך באתרינו ומקווים שתפיק ממנו את ההנאה והחוויה המרבית לך ולחיית המחמד שלך. אנו בפאפי שופ עושים מאמצים כבירים על מנת לספק את השירות הטוב המהיר והאיכותי ביותר ללקוחותינו ועושים כמיטב יכלתינו מסביב לשעון. במידה והייתה תקלה כלשהי אנו מתנצלים מראש ונפעל במהירת האפשרית לסדר אותה. כידוע כיום מתן השירות באינטרנט הוא מהיר ויעיל ומאפשר ללקוח לבצע קניות דרך הבית ללא מאמץ אך כמו כך ישנם ברשת לצערנו גם הרבה מקרים זדוניים ולשם כך בא תקנון זה לצמצם ככל האפשר את הפגיעה באתר ובלקוח אנא הקדש מספר דקות לקריאת תקנון זה לפני ההזמנה על מנת הסר הספק. סעיפים:

ביצוע רכישה:

  1. הרכישה באתר מתבצעת באמצעות כרטיסי אשראי בלבד וניסלקים ע"י חברת HYP או פייפל לפי בחירת הלקוח.
  2. המידע של כרטיסי האשראי אינו נשמר באתר מכיוון שהסליקה של כרטיס האשראי מתבצע ע"י חברה חיצונית מאובטחת “HYP או פייפל” והמידע נמחק מיד לאחר ביצוע הרכישה
  3. כל הזמנה שתבוטל לאחר 24 שעות תחוייב בעמלה של כ5% מערך העסקה ובתוספת משלוח רק במידה והמוצר יצא לחברת הבלדרות (משלוחים) עלות המשלוח לאחר ביטול הינה 70 ש"ח (עבור משלוח הלוך מהחנות וחזור אל החנות)

ב)משלוחים:

  1.  במידה והמשלוח חורג מ25 ק"ג יחויב הלקוח בהפרש העלות של המשלוח ע"י נציג בטלפון. ישובים מרוחקים או שגרים באזורים מיוחדים על פי התקנון של חברת המשלוחים צ’יטה יחויב בהפרש על המשלוח בטלפון ע"י ידי נציגנו במידה ועלות המשלוח תעבור את המקסימום עלות על סך 35 ש"ח.
  2. משלוח מיוחד הוא משלוח למוצרים גדולים כבדים ושבירים אשר מצריכים טיפול מיוחד של אריזה וסבלות כגון אקווריומים של חצי מטר ומעלה, כלובים גדולים לציפורים וכו.. עלות המשלוח תופיע בדף המוצר הרלוונטי במידה ולא יופיע עלות משלוח בדף המוצר עכב מבצעים והטבות לא תחויב ההזנה בעלות המשלוח. המשלח מגיע עד פתח הבית בבתי קרקע , במבנים רבי קומות פריקה בכניסה הראשית לבניין בלבד (יש ליצור קשר עם נציג שירות )
  3. כל חזרה של הזמנה מבית הלקוח אל בית העסק עקב אי המצאות הלקוח בבית או אי שיתוף פעולה עם חברת המשלוחים לאחר מספר רב של נסיונות או החלפת המוצר תחויב בעלות משלוח נוסף שהיא נעה בין 35 עד 250 ש"ח לפי גודל ההזמנה וכמות האריזות שנשלחו לבית הלקוח או עפ"י שיקול דעת החברה פאפי שופ להלן החברה.
  4. במידה והחליט הלקוח לבטל את ההזמנה לאחר שהגיע לביתו יעשה זאת לא יאוחר מ14 ימי עסקים יחזיר את המוצרים באריזתם המקורית וללא כל פגע כמו כן ידאג לשלוח את המוצרים מכספו ויחויב בתוספת 5% מעלות הרכישה דמי טיפול.
  5. במידה והגיעה ללקוח מוצר פגום תדאג החברה לכל עליות המשלוחים הכרוכים על מנת להחליפו ולא יחויב הלקוח בעלות נוספת מוצרים פגומים יבחנו ע"י החברה פאפי א.ג בע"מ ונתון לשיקול דעתה של החברה פאפי שופ להלן החברה את הדיווח על מוצרים פגומים יש לשלוח למייל puppyshop10@gmail.com בצירוף תמונה ותיאור המקרה ולא יאוחר מ48 שעות מעת קבלת המשלוח. לאחר 48 שעות לא תהיה אחראית החברה על כל נזק שיגרם למוצר.

 

no-lazy